Ruben Bimmel

Game Development

No Sanctuary VR

Opdracht: Maak een game die geïnspireerd is door een locatie in Berlijn.
Duur: 2 maanden
Team grootte: 6
Rol: 3D art
Vaardigheden:
Links:

Dit VR spel speelt zich af in een schuilbunker in Duitsland. Het verhaal start nadat deze bunker in gebruik is geweest voor een nucleaire aanval. De bunker is tijdens het spel helemaal verlaten maar de sporen van de bewoners zijn nog overal te zien. Tijdens het spel loop je door de bunker en kom je meer te weten over de mensen in de bunker door persoonlijke objecten te bekijken.

Voor dit project heb ik mij bezig gehouden met de 3D environment. Wat ik hier van het lastigste vond was dat een bunker van zich zelf niet heel spannend is. Het bestaat uit veel beton en rechte hoeken. Ons groepje wilde hier niet te veel van afwijken om het zo realistisch mogelijk te houden. Ik heb er daarom voor gekozen om zoveel mogelijk gebruik te maken van de belichting om toch de juiste sfeer neer te kunnen zetten.

« Terug naar het overzicht

Contact